ekspertise
STRATEGI
Turnaround. Transformation. Blue ocean Strategi
Strategiske muligheder og prioritering
Strategiudvikling
Strategiproces
Forretningsmodeller
Innovation
Innovationsledelse. Årshjul. KPI.
Idégenerering og udvælgelse.
Konceptudvikling.
Innovationsproces
Samskabelse med børn
BÆREDYGTIGHED
Bæredygtighed & Business
Bæredygtighedsstrategi
Operationsaliseringsplan
Forankring
ESG
Rapport
BRANDING
Purpose
Brand position. Værdier
Kommunikationsstrategi
YDELSER
INTERIM
rådgivning
facilitator
indlæg
Bæredygtighed
World of Impact har hjulpet en lang række virksomheder med bæredygtighed.
Tilgangen bygger på en solid forretningsforståelse og en forståelse af bæredygtighed, koblet med en erfaring med transformationer af virksomheder, hvor den menneskelige faktor er altafgørende.
World of Impact sørger for at hyre fageksperter ind ved behov, f.eks. klimaberegnere.
BAGGRUND
World of Impact blev grundlagt i oktober 2021.
Kristine Schmidt er grundlægger og administrerende direktør i World of Impact, hvor hun hjælper virksomheder med strategi, innovation og bæredygtighed.
Før hun grundlagde World of Impact, har Kristine arbejdet i 23 år i danske virksomheder som LEGO Company, Gumlink, Rynkeby Foods og FLEXA-møbler, hvor hun har haft flere ledende seniorroller. Hun har bl.a. været VP, Strategi og Branding i Billund, Børnenes Hovedstad og Global Innovation & Marketing Direktør i FLEXA. Kristine er en erfaren leder og har bl.a. medvirket til succesfuld blue ocean strategi, mere end tusind succesfulde innovationer og en række bæredygtighedsstrategier.
Kristine har erfaring med virksomhedssituationer som a) transformationer og b) strømlining og revitalisering af modne virksomheder.
Kristine sidder i tre bestyrelser, Hetek, P.J. Schmidt Fonden og i den lokale FDF, samt i advisory boardet hos American Friends of Statens Museum for Kunst.
Kristine har en Cand. Negot fra Odense Universitet og har en MBA i innovationsledelse fra CBS. Kristine har boet og arbejdet i Kenya og Italien.
Kristines styrke ligger bl.a. i min erfaring med både strategi, eksekvering og evaluering. Hendes hemmelige ingrediens er innovationsledelse og en kapabilitet i at lede forskellige interessenter henimod et fælles mål.